Vertel, wie zijn jullie?
“Wij zijn Tom Laan, Jelle Koper en David Veneman. In 2023 hebben we All Sizes opgericht: een studio die alles maakt voor vooruitstrevende mensen. We werken voornamelijk in de culturele sector en de creatieve industrie, waar we de ontmoeting tussen organisatie en publiek faciliteren. Dat doen we via campagnes, identiteiten en online platforms, voor bijzondere organisaties en programma’s.
Foto: PUSH campagne voor PAARD | Fotografie: Alex Heuvink
Alles gebeurt in huis – van strategie tot ontwerp, motion en webontwikkeling – waardoor we wendbaar blijven en controle houden over het hele proces. Ons werk is uitgesproken, en dat trekt opdrachtgevers aan die iets willen én durven.”
Foto: spread uit ‘Een wereld zonder kunst is een wereld zonder ziel’ | Fotografie: Alex Heuvink
Waar werken jullie momenteel aan?
Momenteel werken we aan de positionering en identiteit van Inter-City, een nieuwe creatieve plek in Den Haag van de mensen achter PIP, de nachtclub. Het terrein van 8.500 vierkante meter ligt tussen drie spoorlijnen en herbergt een groot gebouw met onder meer een bar en een concertzaal. We zijn vanaf het begin betrokken en eind dit jaar kunnen we eindelijk laten zien waar we aan gewerkt hebben.
Foto: branding Onda | Fotografie: Alex Heuvink
Daarnaast lopen er diverse campagnes – van theater tot muziek en nachtleven – voor uiteenlopende opdrachtgevers. Een bijzonder project waar we al langer aan werken, is het online archief van kunstenaar Dick Raaijmakers. We willen hem de eer aandoen die hij verdient. Het platform wordt meer dan een droog archief: het wordt het digitale equivalent van een mooi koffietafelboek, iets waarin je wilt verdwalen en naar terugkeren.
En verder? Nog veel spannende projecten waar we voorlopig nog even niets over kunnen zeggen.”
Hoe heb je ons gevonden?
“We kenden de BNO al van naam, maar via de BNO Zefir7-avonden in Den Haag werden we weer herinnerd aan wat het lidmaatschap te bieden heeft.”
“We geloven in de kracht van collectiviteit en hebben het gevoel dat we samen de industrie sterker en weerbaarder kunnen maken.”
Wat is het eerste wat we voor je kunnen betekenen?
“De toegang tot praktische informatie is voor ons enorm waardevol – het scheelt veel tijd om niet zelf alles te hoeven uitzoeken, bijvoorbeeld bij het opstellen van algemene voorwaarden. Maar minstens zo belangrijk vinden we het onderdeel zijn van een community. We geloven in de kracht van collectiviteit en hebben het gevoel dat we samen de industrie sterker en weerbaarder kunnen maken.”
Foto: billboard campagne voor Het Nationale Theater | Fotografie: Alex Heuvink
Waar kunnen we je binnenkort zien?
“De komende maand bezoeken we de conferentie Iterations, gaan we naar de première van de nieuwe voorstelling van Firma MES, kijken we experimentele film bij wysiwyg, gaan we langs bij Buro Stedelijk en kijken we vooral erg uit naar de opening van Inter-City.
Beeld: website Poezieboys
Qua werk zijn onze campagnes voor Firma MES en Poezieboys momenteel door het land te zien. PAARD lanceert een nieuwe reeks shows in de PUSH-lijn – daar loop je in Den Haag ongetwijfeld tegenaan. Binnenkort gaat de nieuwe website van PIP live, evenals het programma van Inter-City. Onlangs lanceerden we ook de nieuwe website van The Grey Space en namen we hun socials onder handen.”