Stichting Jarige Job wint verpakkingsontwerp

Verpakkingsbureau Brum Design is toe aan zijn 10.000ste project. Onder de noemer: 'Hoera, 10k!' wordt deze mijlpaal gevierd door in samenwerking met MarketingTribune een verpakkingsontwerp weg te geven. 

NEXTpack-sessie: Vraag naar Dutch Design voor de Chinese markt

Tijdens onze bijeenkomsten met de belangrijkste Nederlandse packaging design bureaus bespreken we de ontwikkelingen in de branche. Afgelopen editie stond in het teken van ‘Chinese Entrepreneurship’.

Re-design Mona door Design Bridge

Design Bridge brengt met het re-design van de totale verpakkingslijn van Mona een glimlach op ons gezicht.

SOGOOD ontwerpt nieuwe fles voor Boomsma Graanjenever

Een vernieuwend design, meer van deze tijd, maar toch in de traditie van Boomsma.

Redesign voor de lekkerste koeken van Van Strien.

Banketbakkerij van Strien is gespecialiseerd in het maken van de lekkerste koekjes en zoutjes. De toplijn zijn de zogenaamde American Cookies.

Kirsty Cole Head of Growth at Anthem Benelux

Kirsty Cole has been named as Head of Growth for Benelux at Anthem Worldwide.

Van Heertum sluit zich aan bij BNO NEXTpack

NEXTpack wordt steeds groter en diverser. Ook ontwerpbureau Van Heertum Design heeft zich nu aangesloten.

Brum Design: non-design bestaat niet!

Design versus Non-design. Hoe kijken ontwerpers naar deze ontwikkeling? De partners binnen Brum Design in Woerden gaan de discussie aan.

Winnaars BNO Packaging Talent Award 2017 bekend

Tijdens het programma SUPERFAST#4 zijn de winnaars bekend gemaakt van de BNO Packaging Talent Award 2017. 

11 Nederlandse bureaus winnen Pentaward

Maar liefst 11 Nederlandse bureaus vielen in de prijzen tijdens de 11de editie van de Pentawards 2017.

New Kid on the pack at Brum

New kids on the pack at Brum. Een interview met Janske Huitink.

Why I love my job: Robert Stakenburg (PROUDdesign)

In de serie 'Why I love my job' onderzoekt BNO NEXTpack wat packaging design zo bijzonder en lekker maakt. Deze keer Robert Stakenburg.

NEXTpack-sessie: hoe merken groeien in het winkelschap

Wat kunnen packaging designers leren van Byron Sharp, auteur van 'How Brands Grow'? Verslag van de sessie met Rik Riezebos.

Welke stoere barbecuesaus maakt het verschil in de winkel?

Speciale BBQ-saustest van BNO NEXTpack.

Spraakwolk symboliseert het nieuwe Brum Design

Nieuwe huisstijl laat zien dat Brum Design zin heeft in de toekomst.