17-12-2015 - Driving Dutch Design (DDD) gaat in januari 2016 van start met 22 deelnemers.

DDD is een programma dat beginnende designers op weg helpt in de wereld van het ondernemerschap. Elf maanden lang committeren start-ups, onder persoonlijke begeleiding van een ABN AMRO-coach, zich aan een serie masterclasses/workshops op het gebied van onder meer financiering, bedrijfsvoering, presentatie, profilering en internationalisering. In januari 2016 gaat het traject, met maar liefst 22 talenten, weer van start! 

Deelnemers 2016

Alex Groot Jebbink, Anne-Loes van Prooijen, Anouk Stoffels, Barbara Smit Design, Daniël van Ginkel, De Vormforensen | Anne-Marie Geurink & Annelou van Griensven, Klaas Kuiken, Meshlingerie | Lidewij van Twillert, Megan Hoogenboom, Merel Corduwener, Paul Bergman, Rens Wegerif, Roland Pieter Smit, Simone Post, Super Local | Luc van Hoeckel & Pim van Baarsen, Studio Joris de Groot, Studio Tast | Mitchell Jacobs, Toon Welling en VANTOT | Esther Jongsma & Sam van Gurp.

Initiatiefnemers

DDD is een initiatief van BNO, ABN AMRO en Dutch Design Week (DDW) in samenwerking met Buitenwerkplaats.nl, Cultuur en Ondernemen, Design Thinkers Academy, EY, Kamer van Koophandel en Osborne Clarke.

www.drivingdutchdesign.nl

Foto: Jeroen van der Wielen (DDD 2015)

Driving Dutch Design