05-05-2014 - Nieuwe award voor effectief marketingdesign legt link tussen design en business.

Tom Dorresteijn (CEO Studio Dumbar) lanceert in samenwerking met Marketing Tribune een nieuwe prijs: de Design Accountability Awards (DAA). Tijdens het Marketing & Design Congres van 24 juni a.s. zullen drie designcases worden bekroond waarvan het zakelijk rendement indruk maakt en aantoonbaar is. Inzenden kan tot 30 mei 2014.

May the best man win

Iedereen heeft evenveel kans bij de DAA. Wat telt is het zakelijk succes. Wat het designproject ook is, product, verpakking, communicatie, merk; elke case maakt kans de award te winnen als het zakelijk rendement indruk maakt en aantoonbaar gemaakt kan worden. Uit alle inzendingen worden de vijf sterkste cases genomineerd. Uit die vijf worden vervolgens de drie beste genomineerd.

Jury 2014

De nominaties en winnaars worden geselecteerd door een expertjury met vertegenwoordigers uit verschillende invalshoeken, zoals ondernemerschap, marketing, communicatie, design en onderwijs. De jury 2014 bestaat uit: voorzitter Tom Dorresteijn (CEO/partner Studio Dumbar), prof. dr. Arjan van den Born (hoogleraar creatief ondernemerschap Universiteit van Tilburg), Hans Spoelman (hoofd design Financieele Dagblad), Patrick Kuijsters (director marketing & online SNS Bank), Rik Riezebos (branding specialist Eurib) en Adjan Kodde (oprichter/partner Mirabeau).

Inschrijven

Klik hier voor info en hier voor de spelregels.