14-01-2016 - Driving Dutch Design (DDD) het programma dat beginnende designers op weg helpt in de wereld van het ondernemerschap, gaat vandaag van start. 

De Kick-Off vindt plaats bij Amsterdam Connected. De deelnemers gaan o.a. speeddaten met een aantal coaches van de ABN AMRO. Daarna zullen zij zich de komende elf maanden committeren aan een serie masterclasses/workshops op het gebied van onder meer financiering, bedrijfsvoering, presentatie, profilering en internationalisering. Maar liefst 22 talenten doen mee met editie 2016.

Deelnemers 2016

Alex Groot Jebbink, Anne-Loes van Prooijen, Anouk Stoffels, Barbara Smit Design, Daniël van Ginkel, De Vormforensen | Anne-Marie Geurink & Annelou van Griensven, Klaas Kuiken, Meshlingerie | Lidewij van Twillert, Megan Hoogenboom, Merel Corduwener, Paul Bergman, Rens Wegerif, Roland Pieter Smit, Simone Post, Super Local | Luc van Hoeckel & Pim van Baarsen, Studio Joris de Groot, Studio Tast | Mitchell Jacobs, Toon Welling en VANTOT | Esther Jongsma & Sam van Gurp.

Initiatiefnemers

DDD is een initiatief van BNO, ABN AMRO en Dutch Design Week (DDW) in samenwerking met Buitenwerkplaats.nl, Cultuur en Ondernemen, Design Thinkers Academy, EY, Kamer van Koophandel, Osborne Clarke, Voordekunst en decommunicatiecraen.

www.drivingdutchdesign.nl

Driving Dutch Design