'Novated Lease company' Autopia is al lang klant bij Synsation. Eerder werd het merk gerevitaliseerd door middel van een nieuwe visuele identiteit. Deze werd bekroond met verschillende internationale design-prijzen en publicaties. 

Ook werd Synsation gevraagd om de nieuwe merkuitstraling door te voeren in het kantoorinterieur. De ‘driver-experience’ werd hierbij centraal gesteld. Een 12 meter lange expositie was het resultaat. Het toont een overzicht van de eerste auto tot en met de meest recente technologische ontwikkelingen, waarbij het geheel ook visueel 'on-brand' is.

Kleurstellingen en de keus van materialen, net als de manier van verlichting zijn zorgvuldig op elkaar afgestemd. Meubilair werd specifiek geselecteerd en details bewust afgewerkt tot een passend en sfeervol geheel.

Teksten van beroemde pioniers en coureurs werden verwerkt net als de missie van het bedrijf. 'Performance-Awards' voor het personeel werden geïnitieerd en andere functionele elementen werden toegepast voor een werkomgeving met een proactief karakter.

info@synsation.nl  |  0657700850


visuele identiteit, Branding, kantoor interieur, graphics, merk