Het try-out podium van De Haagse Spot is wereldberoemd in Den Haag. Ongespot talent en gevestigde cabaretiers, stand-up comedians en liedjesschrijvers staan hier graag in de schijnwerper. En het publiek? Zij houdt van De Haagse Spot.

Maar het is belangrijk in beweging te blijven. De Haagse Spot is heeft grote plannen. Naast het populaire try-out podium is De Haagse Spot ook een productiehuis. Een netwerk met eigen, vernieuwende producties, trainingen en workshops of theaterprojecten in opdracht van bijvoorbeeld de gemeente of bedrijven. Dan spreek je ineens veel meer mensen aan.

Ready for take-off houdt van De Haagse Spot en daarom hebben we samen de plannen concreet op papier gezet. Voor wie, met wie en wanneer communiceren we? Vervolgens zijn we met een strategische sessie tot de kern van de nieuwe organisatie gekomen en hebben we een scherpe identiteit neergezet. Helder in vorm, prikkelend in tone-of-voice.

Bekijk hier het volledige project.

i.s.m. Marleen van den End

theater, cultuur, logo, huisstijl, den haag