Dunea Campagne Nationaal Park Hollandse Duinen

Door: T2 Ontwerp

Een nieuw natuurgebied, een nieuwe identiteit! In opdracht van Dunea ontwikkelden wij het beeldmerk en de campagne.

Rebranding - Flint Payrolling

Door: Sander Dijkstra

http://www.synsation.nl/work/identity/flintppidentity

Visuele Identiteit - NSW Police

Door: Sander Dijkstra

http://www.bno.nl/portfolios/visuele-identiteit-nsw-police

Bureau Zoeklicht

Door: Link Design

Hoe bereik je beter de doelgroep van onder(ver)huurders in Amsterdam dan in te spelen op vraag en aanbod? Te huur 3-kmr app. in hartje a’dam

Introductiecampagne met landelijk symposium

Door: LaVerbe

Communicatiestrategie, logo en toolkit (kennisportaal). Introductie tijdens landelijk symposium. PR, praktijkfilms en community management.

ICDS 2009 campagne

Door: Gert Franke

Campagne voor ICDS symposium 2009 in het Muziekgebouw aan 't Ei te Amsterdam.