Electric Eye

Door: Elliot Walker

The "Final Degree Show" branding project for the Cambridge School of Art in 2016 made in collaboration with designer Danielle Rippengill.

KiesUwCursus

Door: Lieneke Koenen

Positionering en visueel ontwerp voor een nieuwe cursus-vergelijkingswebsite.

Midlight

Door: Lieneke Koenen

Visuele identiteit van voor een Nederlands platenlabel

Branding

Door: Sarah van Ours

Branding for Berlin soda label Dorstlust; Amsterdam, The Netherlands

Logo design

Door: Sarah van Ours

Logo design for Yieldr; London, Amsterdam, Berlin, Barcelona, Seattle

Lois denim the key!

Door: Nathalie Schellekens

Lois is back! Om het merk opnieuw in de markt te zetten zijn er diverse marketing ondersteunende producten bedacht

STRAATgewas

Door: Nathalie Schellekens

Functionele plantvormen: een modulair systeem waarbij met metalen onderdelen een boomstructuur kan worden gevormd

Zzwerm en promotie / welkomstcadeau

Door: Nathalie Schellekens

Gevelelementen met educatieve en verfraaiende functie. En promotie cadeau voor nieuwe bewoners.

(trus)tree

Door: Nathalie Schellekens

Oplossing voor het verhullen en verfraaien van de trussen op de stand van VDL, IAA Hannover

Little Kolibri... niet zo klein als het lijkt

Door: Isabella van Reeuwijk

OK plant behoort tot de internationale top van plantenleveranciers.

Serviceflats in Friesland

Door: Matthijs Hooghiemstra

Doordachte identiteit is de juiste visuele vertaling van de diversiteit onder de bewoners

Identiteit Braaf en Stout

Door: T2 Ontwerp

Nieuwe huisstijl voor Braaf en Stout

Identiteit Civil Society Club

Door: T2 Ontwerp

Nieuwe identiteit voor de Civil Society Club in Oegstgeest.

Identiteit PVOO

Door: T2 Ontwerp

Volledig nieuwe identiteit voor het PVOO.

Identiteit SKO

Door: T2 Ontwerp

Nieuwe huisstijl voor Stichting Kinderopvang Oegstgeest.