This is LAUNCH

Door: Lieneke Koenen

Visuele concept voor de LAUNCH campagne

Krabhuis - A home for every cat

Door: daily milk

Visuele identiteit, webshop en campagne voor Krabhuis, een kartonnen huis voor katten om aan te krabben, mee te spelen en in te slapen.

4. INFOGROEN

Door: Windkracht-10

Onder INFOGROEN vallen verschillende merken, waarvoor Windkracht 10 met veel plezier de identiteit heeft ontwikkeld.

Lustrum PVOO

Door: T2 Ontwerp

Poster en uitnodiging voor het lustrumfeest van het PVOO.

Dunea - Natuurfeestdag 2011 - 2016

Door: T2 Ontwerp

Affiches voor de jaarlijkse Natuurfeestdag van Dunea.

Civil Society Club - Campagne

Door: T2 Ontwerp

Advertentiecampagne van de Civil Society Club in Oegstgeest.

CWI - Campagne 'In de knel?'

Door: T2 Ontwerp

Ontwikkeling campagne, bestaande uit brochure, boekje, posters, tas en cd met PowerPoint presentatie.

Wizper

Door: Ton Geers

Wizper, de lifestyle website voor jongeren in de regio Oss

Vakcollege Eindhoven

Door: Ton Geers

Goed Werk ontwikkelde voor vakcollege eindhoven een nieuwe identiteit en wervingsmiddelen

Openingsspecial Graafschap College

Door: Heidi Otten

Ontwikkeling van een campagne rondom de opening van een nieuwe vestiging van het Graafschap College.

World=U

Door: Volta Grafisch & Ruimtelijk Ontwerpers BV

World=U is een platform waar jongeren hun ideeën over lokale en grensover-schrijdende vraagstukken uit kunnen wisselen.

Fanwagen

Door: Dog and Pony

Grafisch ontwerp voor social media campagne Fanwagen voor Volkswagen Nederland

Stichting Kinderpostzegels Nederland

Door: Link Design

Link Design heeft voor Stichting Kinderpostzegels Nederland een corporate identity (inclusief tone of voice) ontwikkeld

Campagne ROC ASA

Door: Martijn Hassink

Concreet geeft vorm heeft de nieuwe campagne ontworpen van ROC ASA (MBO opleidingen).

Projectstijl Vernieuwing Toezicht

Door: Hanneke Croonen

Bureau Inspectieraad start een project voor alle toezichthouders in Nederland. Blik geeft die vernieuwde toezichthouder een identiteit.