Museum Beelden aan Zee

Door: Ontwerpwerk

Huisstijl voor Museum Beelden aan Zee

Bravo

Door: Ontwerpwerk

Visuele identiteit voor overkoepelend ov-merk: Bravo

Visuele identiteit met gelaagd logo

Door: Irene de Groot

Huisstijl met overkoepelend logo voor de twee bedrijfstakken, dat ook voor beide disciplines afzonderlijk kan worden ingezet.

Natuurpodium - leer ontdek beleef

Door: daily milk

dailymilk ontwikkelde naam, huisstijl en website voor Natuurpodium, een Natuur- Milieu- en Educatiecentrum (NME) in Bergen op Zoom.

Katholiekleven.nl - Inspiratie voor je dagelijkse leven.

Door: daily milk

Voor katholiekleven.nl ontwikkelden wij naam, huisstijl en website, gebaseerd op de pijlers geloof, hoop en liefde.

Cookie & Co - De vrolijkste koekenbakkers van Nederland

Door: daily milk

Voor de koekenbakkers van Cookie & Co deden wij een volledige restyle van hun visuele identiteit en website.

De Jong & Vader - Vlees met de kwaliteit van vleesch

Door: daily milk

dailymilk heeft voor De Jong & Vader | Kwaliteitsslagers sinds 1775 een nieuwe naam en volledig nieuwe visuele identiteit ontwikkeld.

byJensen.nl - Pure living

Door: daily milk

Pure living byJensen - dè webshop voor een Scandinavische lifestyle.

Grafilizz Huisstijlontwerp - CEDU Graphics

Door: Elise Bakker

Toeleverancier van grafische onderdelen wilde een nieuw logo en huisstijl waarbij de dynamiek vh drukken moest er in terug moest komen.

Grafilizz Huisstijlontwerp - De Volksbond

Door: Elise Bakker

Ooit begonnen hun huisstijl te ontwerpen in 2008. Dat sloeg aan en sindsdien een hele reeks aan ontwerpen voor hen gemaakt.

Leescafe Belcampo de Hallen

Door: Tirza Teule

Ontwikkeling logo, huisstijlelementen, website

Een toegankelijke autoriteit

Door: Hester Straathof

Visuele identiteit voor DDMA (Data Driven Marketing Association)

Licht uit, spot aan

Door: Hester Straathof

Visuele identiteit voor try-out podium De Haagse Spot