Bravo

Door: Ontwerpwerk

Visuele identiteit voor overkoepelend ov-merk: Bravo

Andders

Door: Lieneke Koenen

Andders is gespecialiseerd in high-end interieur design oplossingen met uitwerkingen in verschillende materialen.

Bisdom Rotterdam - Een netwerk van liefde

Door: daily milk

dailymilk ontwikkelde website en visuele identiteit van Bisdom Rotterdam - een netwerk van liefde.

Katholiekleven.nl - Inspiratie voor je dagelijkse leven.

Door: daily milk

Voor katholiekleven.nl ontwikkelden wij naam, huisstijl en website, gebaseerd op de pijlers geloof, hoop en liefde.

Cookie & Co - De vrolijkste koekenbakkers van Nederland

Door: daily milk

Voor de koekenbakkers van Cookie & Co deden wij een volledige restyle van hun visuele identiteit en website.

De Jong & Vader - Vlees met de kwaliteit van vleesch

Door: daily milk

dailymilk heeft voor De Jong & Vader | Kwaliteitsslagers sinds 1775 een nieuwe naam en volledig nieuwe visuele identiteit ontwikkeld.

Krabhuis - A home for every cat

Door: daily milk

Visuele identiteit, webshop en campagne voor Krabhuis, een kartonnen huis voor katten om aan te krabben, mee te spelen en in te slapen.

10PAST10 - An iconic brand

Door: daily milk

Voor het merk 10PAST10 ontwikkelde daily milk een merkstrategie, merkstijl en website.

Erfgoed Academie

Door: Martijn Boon

Ontwerp huisstijl en communicatie uitingen

De gulle ekster

Door: Robin Stam

Identiteit voor De gulle ekster, de abonnementenwebsite van nederland.

Koninklijke Horeca Nederland

Door: Link Design

NIeuw leven in de brouwerij. Het logo en de daarbij behorende huisstijl waren verouderd en KHN wilde beter zichtbaar zijn.

Dit is mbo

Door: Link Design

Crossmedia Campagnestijl voor het mbo. Laat zien dat mbo'ers er toe doen.

9292

Door: Fabrique (merken, design & interactie)

Fabrique [merken, design & interactie] ontwikkelde, in nauwe samenwerking met 9292, de herdefiniëring van het merk 9292.