Akerboom Freesia

Door: Windkracht-10

Hoe positioneren we onze freesia’s duidelijker in de markt? Die vraag stelde familiebedrijf Akerboom Freesia aan Windkracht 10.

B&B Als het golft

Door: Windkracht-10

Op het punt waar drie waterwegen samenkomen staat B&B Als het golft fier aan de oevers.

Delicious

Door: Windkracht-10

We zijn gestart met de ontwikkeling van de corporate tekst met slogan en bijpassende beeldconcepten. Die basis hebben we doorvertaald.

Villapark De Smaragd

Door: Ton Geers

Campagne voor Villapark De Smaragd voor Latoures Vastgoedontwikkeling

Vakcollege Eindhoven

Door: Ton Geers

Goed Werk ontwikkelde voor vakcollege eindhoven een nieuwe identiteit en wervingsmiddelen

Nieuwe corporate identity voor het IMK

Door: Bas Masbeck

Corporate identity voor het IMK (Instituut voor het Midden- en Kleinbedrijf).

NIBC Jaarverslag

Door: Marion de Backer

Vertaling van missie en ambities naar geïllustreerd jaarverslag. Vormgeving van gedrukte en online versie.