Schoolkeuze

Door: Anne Luchies

Schoolkeuze Infographic voor Dagblad de Stentor.

Fine Art Catalogue

Door: Elliot Walker

A catalogue commissioned by Fine Art students at Cambridge School Of Art in 2015

Logo restyling Natuurlijk Hardlopen

Door: Irene de Groot

Vernieuwd logo voor de webshop Natuurlijk Hardlopen.

Electric Eye

Door: Elliot Walker

The "Final Degree Show" branding project for the Cambridge School of Art in 2016 made in collaboration with designer Danielle Rippengill.

Visuele identiteit met gelaagd logo

Door: Irene de Groot

Huisstijl met overkoepelend logo voor de twee bedrijfstakken, dat ook voor beide disciplines afzonderlijk kan worden ingezet.

Twins in blue

Door: Rob de Jong

Filmscene uit "The Shining" met een twist.

Ik vraag u iets meer lef te tonen

Door: Renate Boere

de journalistieke roman geschreven door ontwerper Renate Boere vertelt op meeslepende manier over het zelf initiëren van een project

Andders

Door: Lieneke Koenen

Andders is gespecialiseerd in high-end interieur design oplossingen met uitwerkingen in verschillende materialen.

Via Roma

Door: Daphne de Vries

Bureau Merkwaardig verzorgde het gehele boek (omslag, binnenwerk, illustraties). Uitverkozen tot best verzorgd boek 2015.

HOPPA

Door: Renske Rothuizen

HOPPA is een bank waar je wél op mag springen.

Schweigman&

Door: Lieneke Koenen

Een folder voor de nieuwe voorstelling 'ERF' van Schweigman&

Pharmafilter

Door: Lieneke Koenen

Een schoner ziekenhuis, een schoner milieu

Animatie Vlaamse Wijkgezondheidscentra

Door: Jochem Coenen

Voor de Vlaamse Wijkgezondheidscentra maakte ik deze animatie die uitlegt hoe deze centra gezondheidszorg voor iedereen bereikbaar maken.

KiesUwCursus

Door: Lieneke Koenen

Positionering en visueel ontwerp voor een nieuwe cursus-vergelijkingswebsite.