Katholiekleven.nl - Inspiratie voor je dagelijkse leven.

Door: daily milk

Voor katholiekleven.nl ontwikkelden wij naam, huisstijl en website, gebaseerd op de pijlers geloof, hoop en liefde.

Cookie & Co - De vrolijkste koekenbakkers van Nederland

Door: daily milk

Voor de koekenbakkers van Cookie & Co deden wij een volledige restyle van hun visuele identiteit en website.

Anouk van Kalmthout

Door: Lieneke Koenen

We hebben Anouk haar foto's in een surrealistische online ervaring vertaald.

Olivier van Breugel

Door: Lieneke Koenen

Identiteit, website en drukwerk voor een aanstormend fotografie talent.

Dopper Sport Cap

Door: Rinke van Remortel

De handige sportdop voor de Dopper Original en de Dopper Steel

SImone Mudde

Door: Lieneke Koenen

Een nieuwe responsive website voor fotografe Simone Mudde

Magazine Taart

Door: Lizeanne Voorhout

Concept art direction en vormgeving door vanhorenzeggen.com

Ontwerp urnenvoorziening Columna Lucis

Door: Mirte Hartman

Individuele urnenelementen worden zwevend in een constructie bevestigd. Hierdoor ontstaat een transparant en ruimtelijk geheel.

Ontwerp box en speelhuis

Door: Mirte Hartman

Ontwerp van een hoge box, vloerbox en speelhuis voor kinderdagverblijf

interieurontwerp Kinderopvang

Door: Mirte Hartman

Een interieurontwerp voor een BSO/peuterspeelzaal. Vrijwel alles is op maat ontworpen. i.s.m. Domus Coloris

Pyora

Door: Lieneke Koenen

Vouw, zit, trap, gaan. Pyoora

De Jong & Vader - Vlees met de kwaliteit van vleesch

Door: daily milk

dailymilk heeft voor De Jong & Vader | Kwaliteitsslagers sinds 1775 een nieuwe naam en volledig nieuwe visuele identiteit ontwikkeld.

Dunea Campagne Nationaal Park Hollandse Duinen

Door: T2 Ontwerp

Een nieuw natuurgebied, een nieuwe identiteit! In opdracht van Dunea ontwikkelden wij het beeldmerk en de campagne.

sieraden

Door: Myra Cervenka

Diverse sieraadontwerpen in zilver, zilverdraad en parels.