ontwerp. marketing. interactie.
Ontwerpburo Matthijs Hooghiemstra
Tytsjerk
Communicatieontwerp, Interactief ontwerp
Grafisch ontwerp, Interactief ontwerp
BNO, Gecertificeerd Google Analytics-specialist
Groenwerktprijs 2010, Gemeente Tytsjerksteradiel Geselecteerd voor exposite 40x40 Grafisch Atelier Friesland (Jong talent)
Nederland
voeg een portfolio-item toe

portfolio en cases van Matthijs Hooghiemstra

Facted Bases Marketing : Boek

Door: Matthijs Hooghiemstra

Het boek en de infographics vormen de basis voor de groei van online business

FGD Holding : identiteit

Door: Matthijs Hooghiemstra

Vertrouwen en dynamiek, kenmerkend voor een sterk merk

DFB Reizen : campagne

Door: Matthijs Hooghiemstra

Magazine en flyers vielen bij meer dan 300.000 leden van de ANWB Kampioen op de mat

Sandy Island

Door: Matthijs Hooghiemstra

Tot in detail vormgegeven catalogus voor een Internationaal reizende kunst expositie door Wales, Ierland, België en Nederland

Visuele identiteit en bewegwijzering

Door: Matthijs Hooghiemstra

Visuele identiteit en bewegwijzering geeft het Verkeers Educatie Centrum een duidelijk herkenbaar gezicht.

Informatie brochure / boek

Door: Matthijs Hooghiemstra

Sfeervolle brochure blijkt succesvolle combinatie met online marketing

Serviceflats in Friesland

Door: Matthijs Hooghiemstra

Doordachte identiteit is de juiste visuele vertaling van de diversiteit onder de bewoners

Global Market Research

Door: Matthijs Hooghiemstra

Uitgave van ESOMAR, leider op het gebied van marktonderzoek, werd in Nice (Frankrijk) gepresenteerd

Webshop

Door: Matthijs Hooghiemstra

Wij laten verkoopcijfers stijgen door perfecte weergave op computer, tablet en smartphone

De Deense Margrietroute

Door: Matthijs Hooghiemstra

Met duidelijke iconen, heldere kaarten en typografie gaven wij vorm aan de zilveren jubileum uitgave

Huisstijl en website

Door: Matthijs Hooghiemstra

Verscheidenheid maar bovenal herkenbaarheid voert de boventoon in huisstijl en responsive website