Autodrop

Door: brum

Al twee jaar het snelst groeiende snoepmerk van Nederland.

Kruidvat

Door: brum

Van condooms tot babyvoeding; elke emotie in een eenduidige uitstraling.

Bolletje

Door: brum

Ik wil Bolletje! Al 140 jaar, waarvan wij de laatste 30 jaar hun verpakkingen hebben gemaakt.

Jan

Door: brum

Jan pannenkoeken en poffertjes zijn zo veel lekkerder geworden dat ze een nieuwe verpakking nodig hadden.

Jamin

Door: brum

De snoepwinkel van Nederland is weer helemaal van deze tijd.

Balmoral

Door: brum

Als je nog alleen met je verpakking mag communiceren, dan moet je het wel goed doen.

Opera merkbouwer van Nature's choice

Door: Opera grafisch ontwerpers

Natureʼs choice vroeg OPERA om de merkidentiteit te verbeteren. Dit vertaalt zich in de restyling van het logo en een verpakkingslijn.

The Macallan

Door: Design Bridge Nederland bv

Repositioning The Edrington Group's premium whisky, The Macallan, as a luxury brand.

Bama

Door: Design Bridge Nederland bv

Creating a new brand identity and packaging for Sara Lee's Bama shoecare products.

ID Black Onyx vodka

Door: Design Bridge Nederland bv

Creating ID Black Onyx - a new, premium, limited edition vodka for the Egyptian market.

Rituals TEA

Door: Link Design

Link Design heeft de nieuwe thee lijn voor Rituals ontworpen die uit 8 smaken bestaat. Elke smaak heeft een eigen illustratief patroon

Bogoi

Door: Dog and Pony

Packaging concept for a luxury sustainable coffee brand.

CetaBever Buitenbeits

Door: SOGOOD

Cetabever beschermt hout tegen hevige weersinvloeden.

Polyfilla Pro

Door: SOGOOD

Internationale lijn voor het b-to-b kanaal