Companjen en Riphagen

Door: Afke Jansen

Restyling van de huisstijl van Riphagen en Pul. De nieuwe naam werd: Riphagen en Companjen

Stichting De Gasthuizen

Door: Afke Jansen

Huisstijl voor Stichting de Gasthuizen. Deze stichting ondersteund subsidies voor projecten voor ouderen.

MCM tekst

Door: Afke Jansen

Voor journalist en tekstschrijver werd een nieuwe huisstijl ontworpen. Trefwoorden: professioneel, zakelijk, fris, modern.

The Curve Lifestyle shopping

Door: Ton van Bragt

Brand identity and wayfinding signage for this lifestyle shopping mall in Kuala Lumpur.Very clear and bold graphics were employed.

ICDS 2009 campagne

Door: Gert Franke

Campagne voor ICDS symposium 2009 in het Muziekgebouw aan 't Ei te Amsterdam.

Maasstad Ziekenhuis

Door: Martijn Geerdes

Symbolen voor poliklinieken en afdelingen in ziekenhuis

Promotie Biologisch Katoen

Door: Ruud Winder

Bureau gras organiserde in iedere grote Nederlandse winkelstad een promotieteam ter promotie van Biologisch Katoen.

Introductiecampagne met landelijk symposium

Door: LaVerbe

Communicatiestrategie, logo en toolkit (kennisportaal). Introductie tijdens landelijk symposium. PR, praktijkfilms en community management.

Huisstijl voor de nieuwe Green Chemistry Campus

Door: LaVerbe

Ontwikkeling huisstijl, animatiefilm over toekomstvisie en webdesign. De identiteit van Green Chemistry Campus: ambitieus en toegankelijk.

Authentiek Zutphen 2012

Door: Afke Kerkhoven

Unieke kunstkalender, een verzameling met 31 authentieke huisnummers. Formaat: A2

Huisstijl voor een goed doel

Door: Sybren Vlasblom

Ontwerpen en uitwerken van een complete huisstijl bestaande uit logo, website, e-mail nieuwsbrieven, briefpapier, shirts, poster en folders