Brand Design Talks #1
29.04.2021
16.00 - 17.00
Online (locatie), Online
Op 29 april organiseert de Brand Design Community voor de eerste keer Brand Design Talks. In deze eerste van een serie talks kun je je een uur lang onderdompelen in de inspirerende verhalen van designers en marketeers en hun ervaringen op het snijvlak van marketing, branding en design.
De eerste editie is online maar er zullen dit jaar hopelijk ook twee fysieke events worden georganiseerd rondom de NIMA Marketing Day en in het najaar. Uiteraard is dit afhankelijk van de ontwikkelingen rondom COVID-19.

Sprekers
In de eerste Brand Design Talks interviewt Luuk Ros SCP drie inspirerende marketeers die met succes een brug hebben geslagen tussen design en branding:
Michel Krechting – over zijn bijzondere ondernemersreis met kinderfietszitje Yepp
Tom Janssen van DHL – over het klant- en merkdenken in de stormachtige tijden van e-commerce
Arjan Kapteijns RM van VIM Group – over Geldmaat en de rebranding van de geldautomaten in Nederland
Tickets
Deelname is kosteloos voor NIMA-leden. Niet-leden kunnen eenmalig gratis meedoen om kennis te maken met de NIMA Brand Design Community. Meld je hier aan.
Over NIMA Brand Design
Het doel van de NIMA Brand Design Community is om marketeers en ontwerpers samen te brengen zodat ze elkaar kunnen inspireren bij het vormen en vormgeven van merken, en zo hun werk leuker, inhoudelijker en effectiever te maken. De NIMA-community wordt gerund door merk- en designstrateeg Roel Stavorinus, Felice Uiterwijk (Fairtrade Original), Pieter Aarts (Epam Continuum) en Ruud Boer (Bataafsche Teeken Maatschappij).
