BNO NEXTpack-cases

Bekijk hier het meest recente werk van de BNO NEXTpack-bureaus.
Yellow Dress Retail: Grofers

Yellow Dress Retail ontwikkelt online huismerk voor Grofers, een grote online retailer in India.

VBAT: Heineken

VBAT strips away much of the corporate messaging and zooms in only on the recognisable details that make Heineken, Heineken.

Snow Donuts: Melanza

Purple Pride, leverancier van Nederlandse aubergines, heeft een bijzondere soort in zijn assortiment: de Graffiti. Snow Donuts kwam tot een structurele en grafische designoplossing.

dBOD: AH Excellent

dBOD ontwikkelde voor Albert Heijn een verpakkingslijn, waarmee kerst en Pasen vanaf nu dezelfde look-and-feel krijgen.

SOGOOD: nieuwe producten No Fairytales

Nu in het koelvak van de Jumbo: nieuwe producten van No Fairytales met verpakkingen van SOGOOD.

VBAT: Strongbow

VBAT creates a refreshingly energised yet natural look, transforming the brand visual into a progressive presence with clear messaging.

SO GOOD: Zuivelhoeve

Een nostalgische, ambachtelijke uitstraling, maar wel van deze tijd. Zonder het vertrouwde Zuivelhoeve gevoel los te laten, is alles op de schop gegaan.

VBAT: Beerwulf gift boxes

VBAT designed Beerwulf's gift boxes, a series of limited-edition beer packs created to celebrate special occasions.

Millford: Van de Boom sapmakers

Van de Boom sapmakers & co is een nieuw merk vruchtensappen. Millford creƫerde de identiteit en het verpakkingsdesign. Het vulde de wereld van de boomgaard op geheel eigen wijze in.