SOGOOD: nieuwe producten No Fairytales

Nu in het koelvak van de Jumbo: nieuwe producten van No Fairytales met verpakkingen van SOGOOD.

No Fairytales timmert stevig aan de weg met hun tortilla’s verrijkt met groenten, die in de retail in Nederland al bijna overal te verkrijgen zijn. En inmiddels wordt ook de food service markt veroverd, waarbij het product voor allerlei toepassingen wordt gebruikt door cateraars en bedrijfsrestaurants.

Bernadette Kooijman, oprichtster en eigenaar van No Fairytales: "Ik wil mensen een stapje gezonder laten eten door middel van lekkere en gezonde producten. Ik ben heel blij om te zien dat zoveel mensen verschillende recepten bedenken en uitproberen met onze producten. Dat heeft me ertoe aangezet om een aantal kant en klare producten te introduceren. Het betreft verschillende gevulde wraps en tosti’s. Ze hoeven alleen maar even opgewarmd te worden. Ik ben extra trots op de kant en klare gevulde tosti, gemaakt met onze tortilla’s, omdat dit weer een echte innovatie is die nog nergens bestaat." 

Edwin Visser, directeur van SOGOOD: "Heel fijn om aan de wieg te staan van een succesvol nieuw merk. De verpakking is het belangrijkste communicatiemiddel. Daarom zijn we qua look&feel dichtbij de tortilla verpakking gebleven. Daar kent de consument No Fairytales van. Maar we communiceren direct ‘Tosti’ versus ‘Wrap’ en secundair de vulling. Ze zijn heerlijk."

Odoo CMS - een grote afbeelding