Why I love my job: Robert Stakenburg (PROUDdesign)

In de serie 'Why I love my job' onderzoekt BNO NEXTpack wat packaging design zo bijzonder en lekker maakt. Deze keer Robert Stakenburg.

Melanza's mini-magazine

Melanza's minimagazine door BooM creatives moet kookzin brengen. Of het gelukt is? In Verpakken Magazine #3 ontdek je hoe het structurele en grafische design tot stand kwam en lees je de meningen van drie designexperts.

BNO NEXTpack-case: SOGOOD - No Fairytales

No Fairytales door SOGOOD.

Why I love my job: Graham Sturt (VBAT)

Waarom houdt Graham Sturt (VBAT) van zijn werk? De Creative Director van VBAT legt het uit.

New Kid on the pack at SOGOOD

Dave Schoenaers, vierdejaarsstudent commerciële economie, onderzoekt in zijn stage bij SOGOOD hoe designbureaus social media het beste inzetten.

Blog Daisy van der Genugten (VBAT): It's all about Packaging

Creatief stagiaire bij VBAT Daisy van der Genugten was bij de BNO Summer School 2016 ‘All about packaging’. In haar blog haar bevindingen.

BNO NEXTpack-case: VBAT - Prophecy

Cadeau van de koning van Bhutan door VBAT.

New kid on the pack at Design Bridge

New kids on the pack at Design Bridge. Een interview met stagiair Esmee Vanbeselaere.

BNO NEXTpack-case: SOGOOD - Boomsma Gin

Boomsma Gin met identiteit ontwikkeld door SOGOOD

Ghana Design Network exporteert Nederlandse designkennis naar Ghana

Sinds vorig jaar exporteert de Nederlandse designwereld zijn kennis en ervaring op het vlak van branddesign en designstrategie naar Ghana.

BNO NEXTpack-case: SOGOOD - HEMA biologische thee

HEMA biologische  thee met  verpakkingen van SOGOOD

Millford ontwikkelt identiteit BROUWERS (AH)

Brand identity bureau Millford ontwikkelt nieuwe positionering en identiteit van het merk BROUWERS.

Nieuwe voorzitter BNO NEXTpack: Frank Nas opvolger Ronald Lewerissa

Frank Nas is de nieuwe voorzitter van BNO NEXTpack, het platform van de belangrijkste packaging design bureaus van Nederland. Frank Nas volgt hiermee Ronald Lewerissa op.

Bolletje kiest Millford

Bolletje kiest brand identity bureau Millford voor visuele id.