BNO heeft nieuwe marcom-manager

Per 16 augustus 2021 is Barbara van Santen begonnen als communicatie-/marketingmanager bij de BNO.

Barbara is een communicatieprofessional met ruime ervaring in de creatieve en non-profitsector. Ze is van huis uit grafisch ontwerper met een grote liefde voor typografie en social design. De vertaling van een abstract concept naar een krachtige campagne vindt ze een van de meest uitdagende – en een van de allerleukste – activiteiten in haar professionele leven. 

In haar rol als communicatie-/ marketingmanager bij de BNO zal Barbara zich richten op het op innovatieve wijze onder de aandacht brengen van de activiteiten van de BNO, zowel online als offline. Ze voelt zich sterk verbonden met de ontwerpwereld en zal zich met hart en ziel inzetten om de leden – én toekomstige leden – van de BNO een platform te geven. Hier komen haar creativiteit, betrokkenheid en oog voor detail goed van pas. Volgens Barbara kan de BNO in deze tijd, waarin complexe maatschappelijke vraagstukken vragen om een aanpak vanuit meerdere disciplines, een belangrijke bijdrage leveren op het gebied van kennisdeling en kruisbestuiving.
Barbara van Santen (Foto: Ineke Oostveen)

Barbara: "Ik draag de BNO al jaren een warm hart toe en vind het schitterend om deel uit te kunnen maken van een bevlogen organisatie die zo’n belangrijke en verbindende bijdrage levert aan het vak en de ontwerpcommunity."