Mark de Greeff
Mark de Greeff is Chief Marketing Officer van Dutch Design Foundation, de organisatie achter Dutch Design Week.
Als er één plek is in Nederland, waar marketing en design samenkomen, dan is het hier wel.
Gespreksstof
Marketing gaat te vaak over spiegeltjes en kraaltjes en over bereik. Maar marketing is knijterhard werken met een goede strategie. En als je dat maar volhoudt dan kun je daar goede resultaten mee behalen.
De Dutch Design Week is qua economische impact het grootste evenement van Eindhoven.
Het belangrijkste doel van DDW is het tot stand brengen van een goede match tussen ontwerpers en bezoekers.
DDW presenteert dit jaar een nieuwe visuele identiteit, ontworpen door Thonik en geïmplementeerd door Thonik, Johan Moorman en Yorit Kluitman en Verve (online).
Ontwerp is de life line van alles wat DDW doet en daarmee sta je ook altijd in de spotlight en wordt er veelvuldig gereageerd op alles wat je doet.
DDW wordt gemaakt door een klein team van gelijkgestemden, met een heel duidelijk doel voor ogen en een enorme drive om het festival te laten slagen.
Beluister de podcast
Meer informatie

Brand Design Podcast is een initiatief van zelfstandig merk- en designstrateeg Roel Stavorinus. Stavorinus is eigenaar van Melvin Day en voorzitter van de NIMA Brand Design Community.
De podcast wordt mede mogelijk gemaakt door Roland Geelen en MarketingTribune.
Illustratie: Rob en Robin.