#Nieuws

28.07.2021

Inventarisatie deelname Business of Design Week

Creative NL vraagt ontwerpers om input voor deelname Nederland aan de Business of Design Week 2022.


De Business Of Design Week in Hongkong, hét belangrijkste platform voor design in Azië heeft Creative NL gevraagd of Nederland in 2022 opnieuw partnerland wil worden. 

De Nederlandse overheid staat positief tegenover deze oproep mits het bedrijfsleven in Nederland dit ook zo ziet. Creative NL wil daarom inventariseren of jullie betrokken willen zijn bij een te vormen programma voor de Business of Design Week. 

Odoo CMS - een grote afbeelding


Online antwoordformulier

Je kunt input leveren door vóór 1 september twee vragen te beantwoorden via onderstaande link naar een online antwoordformulier.


Over Creative NL

Creative NL is een platform dat samen met partners zoals de Federatie Creatieve Industrie (waaronder BNO) en ondersteund door de ministeries van OCW, Buitenlandse Zaken en Economische zaken actief het Nederlandse Midden en kleinbedrijf ondersteunt in het internationale zakendoen in met name Duitsland, de Verenigde Staten en China.

Creative NL wil via 'sustainable development goals' de hedendaagse uitdagingen in de wereld aanpakken. Ze werken daarbij zoveel mogelijk samen met Click.NL en NL-partijen die bezig zijn om de sector zo innovatief en 'agile' mogelijk te maken. Daarnaast willen ze aansluiten bij het het nieuwe Europese Bauhaus project

Kijk voor meer informatie op de website van Creative NL (deze site wordt medio 15 september omgevormd tot CreativeNL.com).


Vragen?

Voor vragen kun je contact opnemen met Monique Knapen via monique@creativeholland.com.